Bli med på laget

Lillestrøm Venstre er i full gang med å bygge en ny kommune som er grønn, raus og liberal. Men vi har en stor jobb foran oss, og derfor trenger vi din hjelp.

Vi har mange aktiviteter hvor vi jobber fram nye ideer, vi diskuterer viktige lokale saker, og vi er ute og møter folk for å få innspill og for å fortelle om de flotte planene vi har for den nye kommunen. Å være med i Lillestrøm Venstre er spennende, meningsfylt, og samtidig utrolig gøy!

Vil du være med? Lurer du på hvilke aktiviteter du kan være med på? Eller har du lyst til å høre mer før du tar steget og melder deg inn? Ta kontakt med lokallagsleder Margrethe Prahl Reusch på telefon 48024505 eller e-post [email protected].

Du kan også melde deg inn her.

Som vanlig medlem har du ingen forpliktelser, men mange muligheter til å være med å påvirke og til å bidra til at Venstre blir større og får mer gjennomslag. Det er gjennom valgkampen vi legger grunnlaget for alt arbeidet vi skal gjøre de neste fire årene – for at Lillestrøm kommune skal bli grønn, raus og liberal.

Det er mange måter du kan bidra på i valgkampen, både som medlem og sympatisør. Snakk med vennene dine om hvorfor de bør stemme Venstre. Bli med på dørbank eller stand, og møt nye velgere. Eller bidra med et lite beløp til valgkampkassa, slik at Venstre kan nå ut til enda flere.

Bidrag kan sendes til Lillestrøm Venstres konto 1286.51.72263 eller på vipps til #559017.