For medlemmer

Hvem, hva, hvor?

Som medlem i Venstre er du akkurat så aktiv som du selv har lyst til. Du kan være med på rubbel og bit av gruppemøter, komme på juleavslutninger og være vår utsending til fylkesårsmøtet – eller du kan holde det ved å støtte oss med en betalt medlemskontingent. Vi setter stor pris på begge deler.

Hvis du vil ha en enkel kanal for å holde deg oppdatert på hva som rører seg i lokallaget, og samtidig kunne gi uttrykk for dine meninger, burde du følge med på den interne Facebook-gruppa. Som regel vil vi alltid sende ut en mail for å gjøre deg oppmerksom på kommende arrangementer, men under her finner du også en møteplan for en stund frem i tid.

Ta gjerne kontakt med både gruppeleder og lokallagsleder hvis du har politiske innspill eller temaønsker for medlemsmøter, telefonnummer og epost finner du nederst på hjemmesiden. Du kan endre din informasjon i medlemsregisteret ved å logge deg inn på medlem.venstre.no.

Møteplan

Lokallagsstyret og kommunestyregruppa har felles møter til faste tidspunkt. Alle disse møtene er åpne for Venstremedlemmer i Drammen og medlemmer av Drammen og omegn Unge Venstre. I tillegg til de mer politiske møtene har vi også hyggelige sosiale samlinger og medlemsmøter (uthevet med fet skrift) med jevne mellomrom!

Vi har gruppemøter fra kl. 20 på mandager, i henhold til når det er utvalgsmøter og kommunestyremøter (se også møtekalenderen til kommunen for mer informasjon).

Møtene våre foregår digitalt via Microsoft Teams, og du må derfor ta kontakt med gruppeleder eller lokallagsledere for å få tilgang på møtenlenken.

–2021–

Mandag 12. april – Gruppemøte