Vi søker frivillige tekstprodusenter!

Foto: iStock

I en hektisk valgkamp er det mange oppgaver som skal fylles. En av tingene det kan være vanskelig å finne tid til er å produsere tekster til nettsider, sosiale medier og leserinnlegg. Derfor ønsker Oslo Venstre å sette ned et eget skriveteam som jobber med disse oppgavene.

Vi søker deg som har en eller flere av disse egenskapene:

• Erfaring med tekstproduksjon
  • Gode formuleringsevner
  • Erfaring med kommunikasjonsarbeid
  • Grundig innsikt i relevante politiske temaer
  • Evner å kommunisere kompliserte budskap på en kort og presis måte

Arbeidet vil gradvis trappe opp i løpet av våren, men vi trenger allerede nå hjelp til å produsere og oppdatere innhold til Oslo Venstres nettsider. Som frivillig tar du aktivt del i Oslo Venstres valgkamp og opparbeider deg verdifull kunnskap om politisk kommunikasjon. Man vil i stor grad kunne tilpasse arbeidet til når man selv har tid, men vi forventer fremdeles et visst produksjonsnivå fra de som søker seg til teamet.

Høres dette interessant ut? Send en kort mail med hva du ønsker å bidra med og hvilke saker du er mest opptatt av til [email protected], med emne “Skriveteam”.

Vi tar imot søknader fortløpende!

Eventuelle spørsmål kan rettes til organisasjonssekretær Linn Skyum på [email protected] eller 977 97 451.

Ser du etter andre måter å bidra på? Vi har også et sosiale medier-team du kan bidra til!