Aktiviteter november og desember 2022

Feiring på valgvaken
Foto: Oda Scheel

De neste to månedene er det duket for flere aktiviteter i regi av St. Hanshaugen Venstre. Her kommer en oversikt:

Torsdag 03. november: Liberal pils og quiz.

Leder av Unge Venstre, Ane Breivik har laget quiz for oss! Den blir avholdt når vi møtes på Mustard torsdag 3. november kl. 19.00.
Treffet arrangeres av Sagene og St. Hanshaugen Venstre i samarbeid med Oslo Venstre er åpent for alle medlemmer og andre som har lyst til å ta turen. Vi møtes for quiz m, pils, liberal prat m.m. Det er også mulig å bestille seg en matbit på stedet (type pub-meny med burgere etc). Også info på Facebook.

Torsdag 24. november: Digitalt innspillsmøte for bydelsprogrammet.

Vi er i gang med å lage nytt program for St. Hanshaugen Venstre. Vi ønsker innspill fra deg og har satt opp et møte for å gi våre medlemmer muligheten til å dele tanker og ideer.

Dato og tid: Torsdag 24.11 fra 17.30 – 18.30.
Sted: På Teams – logg inn her.
Program for 2019 – 2023 finner du her:

Har du ikke anledning til å møte, kan du gjerne sende forslag til [email protected] – merket “Innspill til St. Hanshaugen Venstres bydelsprogram”.

Fredag 18. november eller 2. desember: Venstre går Natteravn.

St. Hanshaugen Venstre ønsker å invitere Natteravnene Norge til å fortelle mer om hva det er å være Natteravn, før vi blir med ut. Arrangementet er under planlegging og det vil komme mer informasjon når det nærmer seg.

Mandag 28. november: Styremøte.

Mandag 28. november 19.00-21.00 har vi styremøte. Vi tar gjerne i mot innspill dersom det er noe annet som bør på plakaten!
PS: Vi pleier å ha åpne styremøter, så dersom du er nysgjerrig på hvordan det fungerer er det bare bli med

Torsdag 8. desember: Juleverksted – Workshop for bydels- og byprogram.

Torsdag 8. desember fra 17.00-20.00 inviterer vi til saft, grøt og juleverksted! Her blir det introduksjon til både bydels- og byprogrammet, og det vil være mulig å få hjelp til å formulere endringer og forslag slik at det blir gode muligheter for gjennomslag. Arrangementet blir også en slags juleavslutning. Mer info og løpende oppdatering her.

Har du barn? Ta de med! Vi skal også forsøke å få til et bord med mulighet for juleverksted også for de minste.

———-

Innspill eller spørsmål? Ta kontakt med bydelslagsleder Kevin Johnsen på epost eller telefon.