Åpen prøvenominasjon i Bergen Venstre, torsdag 31. mai

Bergen Venstre avholder debatt mellom kandidatene til de øverste plassene på Hordaland Venstre sin stortingsvalgliste den 31. mai, med påfølgende prøvenominasjon. Prøvenominasjonen avholdes både i tradisjonelt og elektronisk format, og blir åpen både for medlemmer og resten av byens befolkning. Den elektroniske prøvenominasjonen holdes åpen helt til 6. juni.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Stortinget, stortingssalen

Foto: © Stortingsarkivet/ foto: Teigens fotoatelier as

Sted for debattmøtet blir den gamle herredsstyresalen på Nesttun, kl 18:00. Debattmøtet vil være åpent for alle.

Se kart her.

Etter debatten åpner vi prøvenominasjonen, og samtlige medlemmer av Bergen Venstre får tilsendt e-post med unik (og anonym) lenke til elektronisk stemmeseddel.

Det vil også være mulig for ikke-medlemmer å stemme i prøvenominasjonen. Interesserte kan sende e-post til [email protected] for å få tilsendt elektronisk stemmeseddel, eller de kan møte på debatten og få utlevert tradisjonell stemmeseddel.

De som ikke ønsker å benytte seg av elektronisk stemmegivning, kan levere tradisjonell stemmeseddel på debattmøtet. Disse vil da bli fjernet fra e-postlisten.

Nominasjonsnemda i Hordaland Venstre har bedt om en prioritert liste på 16 navn. Kandidater som ønsker å stå på listen til prøvenominasjonen bes henvende seg til [email protected] innen 29. mai.

De som er interessert i å lese hvordan stemmene telles, kan gjøre det her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**