“Team Grorud Venstre” – Programarbeid og lokal valgkamp

Grorud Venstre fortsetter arbeidet fra medlemsseminaret i september og inviterer medlemmene til sosial hygge, lagbygging og idédugnad lørdag 6. november.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Kjære medlem i Grorud Venstre

Forberedelsene til valgkampen 2011 er i gang, lokalt i bydelene og i Oslo Venstre. Oppgavene må nøye planlegges og fordeles. For å kunne gjøre et godt valg er vi avhengig av at flest mulig bidrar i dette arbeidet. Her er det mye som må gjøres både av praktisk arbeid og programarbeid frem til våren. I denne forbindelse vil jeg invitere alle medlemmer i Grorud Venstre til månedlige møter, lagbygging, uformelle diskusjoner og idédugnad.

Hva skal bydelsvalgsprogrammet inneholde og hvilke områder bør vi ha størst fokus på? Hvilke politiske saker kunne du tenkt deg å jobbe med? Hvordan kan vi bidra praktisk i valgkampen? Ønsker du å delta i diskusjonene og forme politikken, bidra i organisasjonsarbeidet og sette kursen for fremtiden? Er du ny i Venstre og usikker på hva du kan bidra med, bli med allikevel. I Venstre er det høyt under taket og alles stemmer er like viktige!

Av praktiske årsaker er det fint at du gir beskjed at du kommer. Tid og sted for første møte er: lørdag 6. november kl. 18-22, hjemme hos undertegnede. Påmelding og nærmere informasjon kan skje på e-post [email protected] eller telefon/sms 45208928. Møtet vil foregå i mer uformelle og sosiale former og det vil bli servert mat og drikke til møtet.

Vel møtt!

Jon Julius Sandal