Webinar med Alfred Bjørlo

Grønne og levende lokalsamfunn

Tema for årets landsmøte er “Grønne og levende lokalsamfunn”. I dette dokumentet får du en oversikt over Venstres viktigste felles saker og prioriteringer i lokalvalget 2023. Det du leser her, skal du forvente av Venstre i lokalpolitikken – uansett hvor du bor. I tillegg vil Venstre i hvert enkelt kommune og fylke ha sine lokale saker og prioriteringer – tilpasset sitt lokalsamfunn.

Onsdag 24. august klokken 18:00 vil Alfred Bjørlo presentere “Grønne og levende lokalsamfunn”.
Alle medlemmer er hjertelig velkomne til å delta. Alfred Bjørlo innleder, før det åpnes for spørsmål, kommentarer og innspill. Flere av utvalgets medlemmer vil være til stede her.

Utvalget som har jobbet med dette dokumentet i mange måneder har vært ledet av Alfred Bjørlo, stortingsrepresentant og mangeåring ordfører i Stad Kommune (tidligere Eid). Med seg har han hatt Mette Vabø fra Stavanger, Mats Hansen fra Rana, Elisabeth Hals fra Oppdal, Marit Vea fra Oslo og Kristin Schultz fra Unge Venstre.

For å bli med på møte, trykk her: https://venstre-no.zoom.us/j/87993381582?pwd=M3FKdkhPVzdRL3BJbndCTldsUVF0Zz09

Les dokumentet her: https://www.venstre.no/assets/GronneOgLevende_1utkast10aug22v03.pdf