Bli medlem i Venstre

Når du velger å bli medlem i Venstre gjør du en viktig innsats i kampen for et grønnere, rausere og sosialliberalt samfunn. Et samfunn med med frihet for den enkelte, ansvar for hverandre, respekt for kunnskap og forskning, en god skole med muligheter og kunnskap for alle, og en politikk som bidrar til fremvekst av nye bedrifter og nye arbeidsplasser.

Felter merket med * er påkrevd

Felter merket med * må fylles ut og e-postadresse må være med for å få tilgang til medlemssidene.

• Hva betyr det å være medlem?

Som Venstre-medlem støtter du ditt lokallag og bidrar til at Venstre blir sterkere og gjør en enda større forskjell for folk.  Du blir en del av et større nettverk av flinke folk som deler det samme verdigrunnlaget som deg selv, samtidig som du støtter Norges eldste og viktigste parti.

• Hvilke rettigheter gir medlemskapet?

Betalt medlemskontingent gir deg stemmerett og innflytelse på årsmøter, medlemsmøter og interne prosesser. Du får rett til å være med på å bestemme hvilke saker og politikk vi i Venstre skal kjempe for. Og det er helt opp til deg hvor aktiv du vil være, og mye tid du vil bruke.

• Hva koster medlemskapet?

Ordinært medlemskap koster 300,- kr*

Det er redusert kontingent på kun 150,- kr for elever, studenter, pensjonister og arbeidsledige.

* enkelte lokallag har tilleggskontingenter for ordinære medlemskap. Disse er ikke gjeldene det første året man er medlem.

• Lurer du på noe?

Har du spørsmål om medlemsavgiften? Kontakt oss gjerne på medlem@venstre.no

Betale fra utlandet?

Kontonr. for kontingent: 7874.05.60084