Til innhold

Torstein Tvinnereim

Stryn kommune skal vere ein god stad å vekse opp. Skal Stryn vere det, må vi ha gode barnehagar og skular til ungdomen er ferdige med vidaregåande.

Torstein Tvinnereim
Alder: 49 år
Sambuar med Ingeborg Koppen Hessevik, far til Trym (15) og Viljar (6)
Arbeider 50 % som adjunkt ved Stryn vidaregåande skule og 50% som koordinator Skule-næringsliv på Stryn Næringshage.
Politisk karriere: To periodar i kommunestyre og siste periode som fast medlem i Helse og sosialutvalet.
Hobbyar: Aktiv innan idrett i ein mannsalder. No leiar i Stryn fotball og trenar for Gutar 11 Stryn fotball. Treskifestivalgeneral. Forfattar av Årringar og ein av tre bak sommarrevyen i Stryn. Saman med bror sin Edvar, mannen bak Norges nest eldste motbakkeløp, Kleiva opp.
Politisk: Brenn for gode oppvekstvilkår gjennom både skule, barnehage og fritidsaktivitetar. Engasjert i Stryn si utvikling gjennom utvikling av arbeidsplassar, eit godt sentrum og tilrettelegging for busetnad i utkantane. Som politikar er Torstein løysingsorientert og søkjer samarbeid for å få til best moglege løysingar for Stryn kommune.