Åpent møte om finanspolitikk med Sveinung Rotevatn

Påmelding: https://forms.gle/V3f2ugmJLvJremKG6

Hva mener egentlig Venstre om skatter, avgifter og økonomi i stort og smått; fra statsbudsjettet via MVA-strukturer og tollsatser og helt ned til kommunenes lokale handlings- og økonomiplaner? Og ikke minst; hvordan kan vår politikk for både makro- og mikroøkonomiske virkemidler bli enda bedre?

For å hjelpe oss med å forstå dette bedre får vi besøk av Venstres nestleder, stortingsrepresentant og finanspolitiske talsperson Sveinung Rotevatn! Han vil på dette hybridmøtet først holde en innledning som forklarer dagens politikk på området, og deretter sette av god tid til å notere alle gode innspill for neste nasjonale partiprogram samt svare på spørsmål.

Du kan enten delta fysisk ved å møte opp utenfor Drammen Rådhus i god tid før 19:00 og ringe Herman på 90927653 for å bli sluppet inn, eller digitalt ved å klikke deg inn på Teams-lenken som publiseres her i forkant av arrangementet og som vil bli sendt ut på epost til alle påmeldte.