Venstre i sosiale medier

Vi trenger din hjelp for å vinne valget i 2011. Både gjennom din stemme og din aktivitet. De sosiale mediene er viktig for å nå nye og flere velgere, men også en ny måte å kommunisere bedre på. Besøk Venstre på disse sosiale kanalene og knytt ditt nettverk om mot våre nettverk.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Sosiale medier er samlebetegnelsen på det nye brukermønsteret på nett, der vi deler innhold, meninger, erfaringer og kunnskap med hverandre. Perfekt for politikk altså. Finn ut mer om hvor Venstre deltar, og koble deg opp mot våre nettverk.

Du kan kontakte Trine Skei Grande, Abid Q. Raja og en rekke andre Venstre-politikere direkte på Facebook.

Bli også medlem av Venstre på Facebook. På Facebook lager du en profil som inneholder personlig informasjon, bilder og interesser. Deretter kan du opprette kontakter med andre brukere, utveksle private og offentlige meldinger og knytte deg til ulike typer grupper.

Venstre på Twitter, logo

Twitter: Mikroblogging
Twitter vokser raskt. Det er en nettjeneste som gir deg muligheten til å uttrykke noe på 140 tegn eller mindre. Tjenesten brukes til kortfattet kommunikasjon fra personer og organisasjoner for å formidle nyheter.

Besøk Venstres Twitter-kanal for å finne ut mer.

Nettstedet liberal.no

Delta på liberal.no
Delta i debatten på Liberal.no; Venstres arena for dialog og deltagelse. Nettstedet er basert på velkjente mekanismer og verktøy innen sosiale media, og er bygget for engasjement, deltagelse, diskusjon og deling.

Venstrelogo

Venstre der du bor
Våre lokalpolitikere i kommuner og fylker er meget flinke til å oppdatere deg på det som skjer i din kommune og ditt fylke. Venstre mener internett er blitt det viktigste verktøyet for å informere og kommunisere om politiske saker lokalt og sentralt. Derfor har vi laget et meget enkelt system for å lage lokale nettsider, slik at du enkelt finner ditt lokale Venstre-lag. I hovedmenyen "VENSTRE LOKALT" finner du ditt lokallag.

Logo YouTube

YouTube og VenstreTV
Venstre bruker Youtube, som er den ledende aktøren på nett innen deling av videosnutter. Vi har ambisjoner om å bli flinkere, og kommer til å aktivt bruke Youtube framover. Du finner vår YouTube-kanal her.

Venstre har også sin egen videokanal, VenstreTV. Her sender overfører vi blant annet direkte fra landsstyre- og landsmøter.

Flickr, logo

Bildearkivet Flickr
Flickr leder an på bildedeling på nett. Venstre har begynt å legge ut bilder her, og i løpet av våren blir bildearkivet på Flickr utvidet. Bildearkivet på Flickr skal bygges opp slik at du lett finner bilder av våre politikere og aktiviteter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**