Venstres politiske regnskap 2003-2007

Kommunestyregruppa til Sigdal og Eggedal Venstre presenterte i dag sitt politiske regnskap for 2003-2007.
– Vi er stolte over det vi har fått til de siste årene, og vi ber velgerne om å gi oss tillt for utført arbeid, sier ordførerkandidat Runolv Stegane.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Stegane

Foto: Ole Marius Fossen

– Det er viktigere å se på hva et parti har fått til enn på “feite” lovnader i valgkampen. Partiene skriver sine valgprogram og lover tiltak som om hvert enkelt parti får flertall aleine i kommunestyret. Slik er det jo ikke. Det må skaffes flertall for forslagene, sier Runolv Stegane.

Venstre legger fram en lang liste over forslag partiet har fremma (aleine eller sammen med andre) og som partiet har fått gjennomslag for. Det er lang tradisjon for at Venstre er mest aktiv mht. å fremme forslag i kommunestyret. Ingen av de andre partiene i Sigdal kan presentere noe politisk regnskap.

-Her skiller vi oss ut, og vi håper at velgerne setter pris på at vi legger fram oversikt over hvor mye positivt vi har bidratt med, sier Stegane.

LES POLITISK REGNSKAP

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**