Festmøte i Bø Venstre

Bø Venstre hadde mye å feire og markere på møtet tirsdag 18.09. Det strålende valgresultatet med 14,7% og 4 representanter i kommunestyret var i seg selv nok til en liten fest. Men minst like viktig var det å hedre en av Bøpolitikkens mest markante skikkelser de siste årene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Bergit

Bergit Askildt Myrjord går ut av kommunestyret etter 20 år sammenhengende innsats! Ei dame som har betydd svært mye for Bø Venstre og for Bø kommune selvsagt.

Hun er kjent både fra politiske motstandere, tilhengere og fra administrasjonen som ei dame med stor faglig tyngde og som alltid stilte topp forberedt. Mange politiske motstandere har slitt med denne egenskapen.

Bergit

Hun har vært prinsippfast i politikken og stått støtt på sine standpunkter uansett hvordan vinden har blåst. Det siste året har hun markert seg i saker som mange har lagt merke til i Bø. Lifjellplanen, sentrumsutviklingen, gangbrua ved Borgja for å nevne noen.Det er ikke tvil om at hennes virke og synlighet i Bøpolitikken har vært med å løfte Venstre frem dit vi er i dag.

Venstremøte i Bø

Møtet og festen tirsdag samlet 19 medlemmer av et lokallag som stadig blir større. Kaffebaren Roxy ("Venstres hus i Bø") hadde ordnet med god mat og kaker. Vi ønsker alle medlemmer velkommen til Venstre møter på Roxy fremover.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**