Postreklame på Tysnes!

Torstein Hatlevik leverte interpellasjon til kommunestyret på Tysnes om postreklame på Tysnes. Det vart gjort vedtak om å senda saka vidare.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Norske husstandar mottek årleg rundt 45 kg reklame i postkassa. For å produsere papiret vært det ca 60 kg CO2-utslepp. Det er også store kostnader i transport og distribuering av slikt materiell. I ei undersøking norsk gallup har gjort, viser det at berre 29% av befolkningen ynskjer uadressert reklame i postkassa. Aurskog-Høland Kommune har forbode uadressert reklame i kommunen, dei som ynskjer det må sette klistremerke på postkassen sin. Tysnes må værta meir miljøvenlege, og dette kan væra eit tiltak som ikkje er kosnad- eller arbeidskrevjande.

Tysnes Venstre vil at kommunen skal blei ein kommune der folk skjølv må ta styring om dei ynskjer uadressert reklame. Tysnes Venstre oppmodar kommunestyret til å greie ut saka, og væra med å gjera tiltak for å få Tysnes meir miljøvenleg.

Forslag til vedtak:

Tysnes Kommune vil aktivt jobba for å blei ein meir miljøvenleg kommune, i samband med dette seier me nei til uadressert reklame til husstandane. Dei som ynskjer uadressert reklame må ha eit klistermerke som seier “Ja til uadressert reklame” på postkassen sin.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**