Medlemskontingent 2008

Kontingentkravet for 2008 er nå utsendt i posten. Ved en inkurie er det dessverre noen kjedelige feil i teksten på giroen, men KIDnr og beløp er riktige. Riktig forfallsdato er: 10.03.2008.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Riktig tekst skullle vært:
—–
MEDLEMSKONTINGENT 2008

Dato: 22.02.2008
Forfallsdato: 10.03.2008

Kjære medlem!

Du er en av våre viktigste ressurser. Venstre er et parti i vekst, og flere enn på mange år betalte kontingenten i 2007. Vi håper enda flere gjør det i 2008! Med mange og aktive medlemmer har vi det beste redskapet for å vinne flere velgere til Norges beste miljøparti!
Lurer du på hva som skjer i Venstre? – Følg med på www.venstre.no

Kontingenten du blir oppfordret om å betale, fordeles på lokal- og fylkeslag og sentralleddet. Den sentrale kontingenten er i 2008 satt opp fra kr. 125,- til kr. 150,-. For studenter er imidlertid den sentrale kontingenten satt ned til kr. 50,-.
Fylkes- og lokallagenes egne årsmøter avgjør de lokale satsene. Dersom du mener at beløpet som står på denne giroen er uriktig, fordi lokal- eller fylkeslaget har reduserte satser for f.eks. studenter, pensjonister, ikke yrkesaktive e.l., så ber vi deg om å kontakte sekretariatet på tlf 22 40 43 50 eller e-post [email protected] slik at vi kan sende nytt krav med riktig beløp til deg.

NÅ KAN DU BETALE KONTINGENTEN TIL VENSTRE PÅ eFAKTURA!
Med eFaktura får du regninger ferdig utfylt rett i nettbanken. Det betyr at du slipper å taste lange KID- og kontonumre. For å kunne benytte eFaktura må du ha nettbank. I de fleste nettbanker vil du få en forespørsel om du ønsker eFaktura neste gang du betaler en regning fra oss. Bekreft forespørselen, og du får tilsendt eFaktura ved neste fakturering.
Ved å benytte eFaktura får du bedre oversikt, og du får bedre kontroll.

—–

Vi beklager tekstfeilene i papirgiroene og de uklarheter dette må he medført!

Venstres Hovedorganisasjon

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**