Velkommen til Venstreskolen

Bergen Venstre inviterer nye og gamle medlemmer til Venstreskolen. Dette skoleringstilbudet har blitt så godt tatt i mot at vi nå gjentar det for deg som vil bli bedre kjent med Venstre og for deg som vil ha litt påfyll.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Bergen

Foto: MK

Tid: klokken 18.00, onsdag 23 april
Sted: Rådhuset i Bergen

Selve hovedarkitekten bak Venstreskolen Morten Hagen fra VHO vil stå for opplæringen. Trinn 1 har fokus på Venstres historie, organisasjonens oppbygging, Venstres sosialliberale ideologi og de viktigste sakene for partiet. Det blir også gitt en innføring om Venstres elektroniske møteplass : Venstre+ og det er satt av tid til presse- og mediearbeid.

Vi gjør oppmerksom på du må gå på trinn 1 for å delta på Venstreskolen trinn 2 som arrangeres i Bergen den 24 og 25. mai 2008. Påmeldingsfrist for Venstreskolen 1 er mandag 21. april. Det vil være begrenset med deltakerplasser, så vær rask med å melde deg på. Påmelding sender du til Sara på e-post: [email protected] eller på tlf: 90981446.
Vel møtt !

Program:
Kl. 18.00 Venstres historie og organisatoriske oppbygning
Kl. 18.20 Et sosialliberalt Norge og et større Venstre
Kl. 19.45 Pause
Kl 20.00 Innføring i presse- og mediearbeid – med vekt på leserbrev
Kl 21.30 Innføring i Venstre+ – Venstre elektroniske møteplass
og et glimt av våre nye nettsider
Kl 21.50 Kursevaluering
Kl 22.00 Slutt