Hordaland Venstres valgkamp

Det nærmer seg valgkamp, og du lurer kanskje på hvem som er kandidater eller hvordan du kan bidra? På Valg 09-sidene finner du all informasjon du trenger. Ta en kikk!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

valgsidene til Hordaland Venstre finner du flere menypunkter. Disse tar deg videre til forskjellige deler av valgkampen vår. Her er en guide til menypunktene.

Stortingslisten:
Her kan du se de 21 som står på valg for Venstre. Lars Sponheim bør være kjent for de aller fleste, men ta en kikk på hva de andre kandidatene vil kjempe for. Kanskje du kjenner noen av de som står på listen?

Stortingsprogrammet:
Venstres landsmøte vedtok et visjonært og framtidsrettet program. Våre hovedsaker de neste fire årene vil være å få i gang en omfattende velferdsreform, en framtidsrettet og innovativ miljøpolitikk, en tung satsing på fornybar energi og miljøvennlig transport, og et samfunn bygget på kunnskap og toleranse.

Liberal.no:
Venstre inviterer til dialog. Møt kandidater fra hele landet, se videosnutter, og diskuter politiske saker med andre engasjerte borgere. Her debatteres alt fra tarifflønn til statskuppet i Honduras.

Nettvalget
Hordaland Venstre finner du på Facebook, selvfølgelig. Flere av våre kandidater blogger, mange er på Twitter, og du kan se våre egenlagde filmsnutter på YouTube. Velkommen til nettvalgkampen!

Bli med på laget:
Vi er mange Venstremedlemmer og sympatisører, men vi ønsker gjerne flere velkommen. På disse sidene kan du se hvordan du kan bidra til at Venstre vinner valget i 2009. Enten du ønsker å bli aktivt medlem og stå i valgbod, har ideer til hvordan vi kan gjøre det bedre, eller vil bidra med en liten (eller stor) pengesum — her finner du ut hvordan.

Foto og pressebilder:
Det er mye som skjer i en valgkamp. Man kan ikke være med på alt, men man kan se bilder av det etterpå. Se også kandidatfoto og pressebilder.

Sekretariatet:
Selv om vi baserer vår valgkamp på frivillig innsats og engasjement, har vi en ung stab som sørger for at ting går som planlagt. I tillegg til valgkamputvalget, står disse for den daglige planleggingen og utførelsen. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen på Venstrekontoret, for en kopp kaffe og en prat.

Valgkampkalenderen:
Våre kandidater, valgkampmedarbeidere og frivillige går en aktiv tid i møte. Kanskje vil du være med på noe? Valgkampkalenderen vår blir kontinuerlig oppdatert med arrangementer, debatter og andre ting. Ta kontakt med sekretariatet om det er ting du vil være med på!

Gå til Valg 09-sidene

Her har du Hordaland Venstres valgkamp – raskt oppsummert! Er det noe du lurer på? Ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Kunnskap, miljø, velferd — stem liberalt!

bokbat
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**