Venstre vinner nye velgere

Dagens meningsmåling på NRK gir Venstre en oppslutning på 6,2 prosent – en framgang på 1,4 prosent fra forrige måling og på god vei til å nå målet om 9 prosent

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Venstre-drops

Foto: Venstre

Venstre sikrer seg gode tall på NRKs måling. På spørsmålet om hvilket parti de ville stemt på dersom det var stortingsvalg i morgen, svarer 6,2 prosent av de spurte at de ville stemt på Venstre. Dette er en framgang på 1,4 prosentpoeng fra forrige valg. I forrige uke gikk Venstre fram hele 2 prosent på Sentios sin måling for DN publisert 14.august.
– Vi er veldig glad for framgangen som er bygget på langsiktig arbeid om god sentrumspolitikk, sier Venstres toppkandidater Olav Kasland, Gustav Søvde og Tonje Løwer Gurholt.
Hjelp oss å vinne valet, enten ved å gi lokalt bidrag eller
Bli medlem
Du er velkommen som medlem i Venstre. Venstre er et parti i vekst og har nå over 7400 medlemmer og er blant de hurtigst voksende politiske partier på Stortinget. Du finner sannsynligvis ikke et parti hvor du er enig i alt, men med et sosialliberalt ståsted er du velkommen til å delta i Venstre, til å la din stemme høres, til å få informasjon, og til å påvirke vedtakene som fattes. Mer info her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**