Overrakte t-skjorte

Byråd Lisbeth Iversen mottok en kampanje t-skjorte fra 4-20-20 og underskrev støttebrevet som ordførerne på Voss, Vaksdal, Ål, Gol, Ulvik og fylkesordfører i Hordaland har signert.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

T-skjorte Gunn-Vivian Lars-Henrik 4-20-20

Lars-Henrik Paarup Michelsen og Gunn-Vivian Eide, initiativtagere for togkampanjen Bergensbanen 4-20-20 startet i forrige uke en ordførerstafett blant ordførerne langs Bergensbanen, der de ble utfordret til å støtte kampanjen med sin underskrift. Kampanjen har allerede fått støtte fra ordførerne i Vaksdal, Voss, Ulvik, Gol og Ål, og idag overleverte initiativtagerne kampanje t-skjorte og et støttebrev til byråd for klima, miljø og byutvikling, Lisbeth Iversen.

T-skjorte Gunn-Vivian Lars-Henrik 4-20-20

Bergensbanen 4-20-20:
Helt siden påsken har Venstre jobbet med kampanjen 4-20-20, som har som hensikt å få reisetiden med tog mellom Bergen og Oslo ned til 4 timer innen år 2020. Gjennom underskriftslister, Facebook og opprop.no har partiet samlet inn over 5000 støtteerklæringer som ble overlevert til saksordfører for NTP, Torstein Rudihagen 2.juni.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**