Avslutning på valgkampen

Det har vært stor aktivitet under hele valgkampen i Venstrelagene i Nord-Østerdalen. Tynset Venstre avsluttet valgkampen i dag med stand ved Rema 1000/Posten.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Sjøl om Venstres valgkamplotteri egentlig ble avsluttet fredag med trekning av hovedgevinsten, maleriet “Flyktning i snøen” av Unni Lise Jonsmoen, fortsatte Tynset Venstre også lørdag med lotteri og trekning av fruktkorg. Lotteriet vårt var fremdeles popoulært, og det ble mer politikkprat enn noensinne. Kanskje fordi Venstre var eneste parti som sto på stand ved Rema 1000, og kanskje fordi nå nærmer valgdagen seg! Den heldige vinner av fruktkorga ble Hege I. Feragen, Tynset.

Vi ønsker nå et godt valg for Venstre, regjeringsskifte og at Venstre kommer i posisjon. Videre ønsker vi et så godt valg for Venstre i Hedmark at Erik Ringnes kommer inn på Stortinget. Det er jo det vi aller mest har jobbet for de siste ukene.

80 år uten Venstrerepresentant på Hedmarkbenken er nok! Nå må den gode kviknedølen Johannes Grue detroniseres som den siste Venstre-tingmann herfra!

Godt valg.
Hilsen