Generasjonsskifte i Fet Venstre

Kommunestyret i Fet trenger nye friske idéer om en framtidsretta og grønn stedsutvikling og næringspolitikk som skaper arbeidsplasser og inntekter, liberale verdier og en skole som gir lærere mulighet til å gjøre jobben sin – å formidle kunnskap til barna våre.
Derfor er det viktig at unge krefter kommer til, og at yngre generasjoner får mulighet til å påvirke lokalpolitikken, det er hos dem bygdas framtid ligger!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I en tid hvor mange partier rundt om i landet sliter med nyrekruttering til lokalpolitikken stiller Fet Venstre med liste til årets kommunevalg hvorav halvparten av kandidatene er født etter 1970 – det er vi strålende fornøyd med!

Listens toppkandidat er lokallagsleder og en av årets delegater fra Akershus til Venstres landsmøte Tine Brubak Jahren, etterfulgt av nestleder Stian Andresen og Roger Wangberg som sammen utgjør en engasjert trio med bred kompetanse og visjoner for bygda når det gjelder næring, stedsutvikling, skole, miljø, kultur, helse og omsorg.

Den realistiske målsettingen for årets valg er å få to representanter i kommunestyret (lokalvalget i 2007 ga oss en representant) men vi skal jobbe hardt og målrettet for et brakvalg for Venstre i Fet og øyner muligheten for å få inn alle de tre øverste kandidatene.

Fet trenger engasjerte, oppegående, liberale og nyskapende politikere som er mer opptatt av å handle enn å produsere dokumenter – det er Fet Venstre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**