Det går mot Venstre-liste i Hof

For første gang siden kommunevalget i 1987 ser det nå ut til å gå mot Venstre-liste ved valget til høsten. Etter en stor dugnadsinnsats på mange områder har det nystiftede Hof Venstre nå tilstrekkelig anatll navn til at det kan bli liste ved valget i september. – Det har gått slag i slag i det siste, sier en topp motivert leder Jan-Gunnar Tunstrøm.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Jan-Gunnar Tunstrøm på plass i Eidsfoss

Foto: Kåre Pettersen

Mandag 21.3 ble det holdt et møte på Eidsfoss med Odd Einar Dørum. Det ble laget en trykksak til Hofs innbyggere og annonsert i lokalavisen i tillegg til redaksjonell omtale. På starten av forrige uke manglet bare et par navn på liste, og det ble derfor tatt initiativ til å mobilisere med stand og informasjon i Hof sist lørdag.

Utenfor Varesenteret i Hof stilte Kim Hjardar og Jan-Gunnar Tunstrøm fra Hof. Med seg fra Vestfold Venstre hadde de med seg Monica Hofer Hagen og Kåre Pettersen. Etter et par timer i Hof sentrum tok de turen til Eidsfoss.

Fra v.:Monica H. Hagen, Kim Hjardar og Jan-Gunnar Tunstrøm

Foto: Kåre Pettersen

Og responsen fra Hofs innbyggere denne lørdagen var positiv og ga Hof Venstre de nødvendige navnene til å kunne sette sammen liste til høstens valg.

Nå blir det å få satt opp liste før programarbeidet starter for det nystartede lokallaget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**