Vi utsetter vår valgkamp til medio august

Grunnet tragediene i Oslo og på Utøya er valgkampen utsatt til medio august. Vi følger denne oppfordringen og utsetter vår valgkamp som var planlagt oppstartet denne uke. Vi oppfordrer alle til å bruke stemmeretten sin på valgdagen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Valg 2011

Foto: regjeringen.no

Eidsberg Venstre utsetter planlagt valgkamp den nærmeste tiden. Dette etter sentral oppfordring om å utsette valgkampen til medio august. Nærmere informasjon kommer etter 1. august. Det betyr at du ikke vil møte oss på stand, se utspill i lokalaviser eller leserinnlegg der. Vi vil svare på spørsmål om det er spesielle saker som dukker opp og vi vil gi ut praktisk informasjon når det er hensiktsmessig.

Her på våre hjemmesider og på vår Facebookside vil det kunne bli gitt ut noe informasjon av mer verdisynsmessig karakter, som det kan være behov for i den kommende tiden.

Vi vil bruke tiden med valgkampstille til arbeid med saker og forberedelser. Selvfølgelig ønsker vi å gjøre en god valgkamp og kunne få større tyngde og gjennomslag for våre saker og vårt verdigrunnlag etter valget. Valgkampen vil dette året bli kort og intens, og sannsynligvis preget at hendelsene 22. juli, vi vil forsøke å gjøre en så god jobb som mulig.

Vi ber om velgernes forståelse for dette og håper du vil lytte når valgkampen starter opp i august. Demokrati skaper seg ikke selv, i disse dager er det blitt satt på harde prøver. Vi håper demokratiet vil styrkes av stor valgdeltakelse i år.

Ingunn Herstad Hensel
Leder Eidsberg Venstre