Sprer det glade, grønne budskap

Tredjekandidat i Trondheim Petter Rønning har i løpet av tre dager levert ut løpesedler til nærmere 11 000 mennesker med informasjon om Venstre. – Det går så det suser, forteller han.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Petter

Foto: n.a.

Trondheim Venstre Brosjyre

Foto: n.a.

Tredjekandidat for Trondheim Venstre, 18 år gamle Petter Rønning, har hittil tatt for seg Flatåsen, og er straks ferdig med Saupstad og Kolstad. Han har plassert en løpeseddel i hver eneste postkasse.

Tror du at det hjelper å dele ut alle disse løpesedlene?
– Ja, så klart. Da er vi sikre på at alle får med seg Venstres viktigste budskap.

Og hva er det?
– Det er at Venstre vil gjøre Trondheim til en levende og grønn by. Vi vil ha billige og effektive kollektivløsninger, til det beste for folk og miljøet. Også vil vi gjøre Trondheimsskolen enda bedre, med en storsatsing på læreren. Vi vil også gjøre livet enklere for småbedriftene. Og mye mer så klart.

Og alt dette får du formidlet med en løpeseddel?
– Ja, alt det står på løpeseddelen. Dersom folk har noen andre spørsmål kan de titte innom nettsiden vår, eller spørre meg!

Petter er aktiv på facebook, twitter (@horsetoe) og google +. Trondheim Venstre ønsker ungdomskandidaten vår lykke til!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**