Takk til deg som brukte stemmeretten

Rakkestad Venstre vil takke dere rakstinger som brukte stemmeretten ved dette valget. Du bidro til å styrke demokratiet og understreke viktigheten av at vi alle deltar i å ta vare på den norske modellen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

En stor takk også til dere som vi fikk møte i valgkampen på valgstand over hele kommunen. Takk for spørsmål om valget generelt, om politikk generelt og om vårt program. Takk også for smil og hyggelige kommentarer gjennom hele valgkampen.

Strategimøte i Rakkestad Venstre

Foto: Terje Romfog

En spesiell takk til deg som stemte på Rakkestad Venstre. Med ditt bidrag fikk vi en fortsatt vekst i antall stemmer og fikk beholde våre fire representanter i kommunestyret. Din støtte er vi svært glade og takknemlige for. Du kan være trygg på at vi skal forvalte tilliten du har gitt oss på en god måte. Som du sikkert er blitt kjent med gjennom lokalavisen vil vi inngå et samarbeid med Arbeiderpartiet og Kristelig Folkeparti i den kommende perioden. Denne kabalen er i ferd med å bli sluttført med blant annet Ellen Solbrække (Ap) som ordfører og vår egen Villy Tjerbo som varaordfører.

Takk til ledere og medarbeidere på KIWI, REMA 1000 og Bunnpris, samt S-markedet i Degernes som gjorde det mulig for oss å komme i direkte dialog med velgerne på vei til / fra butikkene. Rakkestad Venstre opplever slik mulighet for dialog som svært viktig både for valget, for politikken og for demokratiet.

Til slutt en takk til våre politiske motstandere for gode diskusjoner og paneldebatter og ikke minst til lokale media som spiller en stor og viktig rolle i en lokal valgkamp!

En stor takk fra alle oss i Rakkestad Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**