Bidra til neste stortingsvalgprogram for Venstre

På Landsmøtet i april 2013 — om ett år — skal Venstre vedta stortingsvalgprogrammet som vi skal gå til valg på neste høst, og som skal være arbeidsprogrammet for flere titalls Venstre-representanter på Stortinget fra 2013 til 2017.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Komiteen som skal forberede forslag til stortingsvalgprogram er allerede i gang med arbeidet. Vi skal lage et nytenkende og fremtidsrettet program, en grønn og liberal plattform som skal bidra til å løfte Venstre inn i regjering, og som samtidig skal løse hverdagsutfordringer og sette folk først. Men vi trenger din hjelp.

William Augustin Nyborg (5) deler ivrig ut Venstres valgprogram.

Foto: Jone Nyborg

Gi oss innspill:

• Hvordan ser Norge ut etter de neste 5 stortingsperiodene — om 20 år? Hvilke utfordringer må vi begynne å svare på allerede nå?
• Hva skal være Venstres klare vinnersaker — enkle saker som trekker velgere?
– på miljø?
– på skole?
– på småbedrifter?
– på velferd?

Programarbeidet er den viktigste arenaen for innflytelse og politikkutforming i organisasjonen.Vi håper du vil delta i arbeidet!

• Delta i innspillsverksted, studiesirkler og seminarer i ditt lokallag. Bli med å lage slike verksteder hvis det ikke allerede er planlagt.
• Send innspill til [email protected].

Send gjerne innspill før 1. juni — tidlige innspill gjør det enklere å ta innspillet med i førsteutkastet. Her finner du oversikt over frister som gjelder for arbeidet videre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**