Lier Venstre med andreplass

Venstrefolk i Lier gjennomførte 10 besøk til ulike omsorgsinstitusjoner. Det førte til at Lier Venstre stakk av med andreplassen i Venstres velferdskampanje.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Tove Hofstad

Foto: Privat

Tove Hofstad, organisatorisk nestleder i Lier Venstre og leder av Buskerud Venstrekvinnelag, ble trukket ut som en av to personer til å spise en bedre middag med Venstres ledertrio Trine Skei Grande, Ola Elvestuen og Terje Breivik. I tillegg får Lier Venstre en pengepremie på kr 2000,- Tilsammen ble det gjennomført 25 – 30 besøk i Buskerud, skriver Lier Venstre på egne nettsider.

Hofstad er kampanjeansvarlig i Buskerud Venstre og har hatt hovedansvaret for gjennomføringen av velferdskampanjen i fylket.

– Nyttig og morsomt, er hennes svar på hvordan hun opplevde å gå på besøk til både private og offentlige omsorgsinstitusjoner i Lier. Blant de som ble besøkt var et fysioterapiinstitutt, flere sykehjem, et medisinsk senter og hjemmetjenesten.

– Folk satte pris på at politikere tok seg tid og viste interesse for hvordan det er å jobbe i denne sektoren, sier Hofstad. De var også opptatt av og stilte spørsmål om Venstres politikk på området.

Også ordfører Olav Kasland i Bø i Telemark ble trukket ut til å delta på middag med Venstres ledelse, som takk

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**