Bybanekampanjen

Venstres bystyregruppe i Bergen kommer denne høsten til å iverksette en kampanje med fokus på utbygging av Bybanen til alle bydelene i Bergen. Har du lyst til å være med og hjelpe?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Andersland_Bybanen

Foto: Mathias Fischer

Venstres bystyregruppe i Bergen kommer denne høsten til å iverksette en kampanje med fokus på utbygging av Bybanen til alle bydelene i Bergen. I den forbindelse ønsker vi å invitere medlemmene til å være med og fronte kampanjen. Første steg for de av dere som bruker Facebook er å “like” kampanjens side: www.facebook.com/bybanen. Inviter også gjerne familie, venner og bekjente!

Fra og med tirsdag 21. august og frem til onsdag 29. august kommer Venstre til å dele ut materiell i Åsane om den planlagte bybaneutbyggingen dit (byggetrinn 4). Vi kommer til å levere løpesedler i postkasser i områder hvor det er foreslått at Bybanen skal gå, og der hvor Bybanen kommer til å få stoppesteder på veien mot Åsane sentrum/Vågsbotn.

Til dette trenger vi hjelp fra medlemmene. Har du lyst til å være med og hjelpe? Har du en ettermiddag eller kveld å sette av til å dele ut materiell sammen med andre hyggelige Venstrefolk? Send en e-post til sekretær for bystyregruppen Tallak Rundholt, e-post [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**