Valg til ny nestleder og delegater til nominasjonsmøte

Bergen Venstre holder ekstraordinært årsmøte 25. september (innkalling kommer). Valgkomiteen ønsker innspill.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Første nestleder i styret i Bergen Venstre har trukket seg av hensyn til studier. Styret i Bergen Venstre vil innkalle til et ekstraordinært årsmøte (tirsdag 25. september) som skal velge en ny 1. nestleder som skal fungere frem til neste årsmøte og en delegasjon til nominasjonsmøtet til Hordaland Venstre. Valgkomiteen skal levere en innstilling til årsmøtet, og ønsker derfor innspill fra medlemmene.

For å finne en god nestleder som kan bli valgt frem til neste årsmøte, vil valgkomiteen gjerne høre fra alle som ønsker å stille. Ta også gjerne kontakt hvis du ønsker å foreslå en potensiell nestleder for oss.

Valgkomiteen vil også gjerne høre fra deg dersom du har lyst til å være delegat på nominasjonsmøtet til Hordaland Venstre. Det finner sted i Bergen den 3. november 2012 og skal nominere kandidater til stortingsvalgslisten. Gi beskjed til oss dersom du ønsker å delta, og hvis datoen passer for deg!

Ta kontakt med valgkomiteens leder, Harald Queseth, helst på haraldqu >at< online.no, eventuelt på tlf 926 58 900.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**