Medlemsmøte: Hva betyr Venstre i Bergen og Hordaland?

Bystyregruppen og fylkestingsgruppen inviterer til møte for å informere om deres arbeid det første året i denne perioden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Over et år har gått siden lokalvalget i 2011. På fylkestinget sitter Venstre i posisjon og med varaordfører Mona Hellesnes. I bystyret i Bergen er det fortsatt mørkeblått flertall, og gruppeleder Julie Andersland leder et Venstre i opposisjon.

Julie Andersland

Foto: Tor Blaha

Vi inviterer til et åpent medlemsmøte der de to gruppelederne kan presentere deres arbeid. Hva betyr en stemme til Venstre i Bergen og Hordaland? Hva har vi jobbet for og hva skal vi jobbe med de neste tre årene? Julie Andersland vil presentere bystyregruppens alternative bybudsjett, mens Mona Hellesnes vil presentere fylkesbudsjettet og fortelle om Venstres gjennomslag.

Gruppene ønsker også en dialog med medlemmene for å få innspill til hva vi kan bli bedre på.

Bli bedre kjent med Venstres toppolitikere i Hordaland! Kom på medlemsmøte 10. desember klokken 1800.

Mona Hellesnes

Foto: Facebook

Møtet finner sted i Wigandgården i Agnes Mowinckelsgate 6 (vis-á-vis Fylkesbygget)

Kontakt: Organisasjonssekretær Mathias Fischer på e-post ([email protected]) eller på telefon (950 34 940).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**