Rushtidsaksjon ved Sagene Kirke

Det er vår og det er valgår. Det betyr at det er på tide med rushtidsaksjon. Tirsdag 12. mars arrangeres årets første rushtidsaksjon på Sagene. Alle er hjertlig velkommen til å delta uansett politiske forkunnskaper.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Tirsdag 12. mars kl. 08.00 går årets første rushtidsaksjon på Sagene av stabelen. Vi skal dele ut flyers med påskriften “Takk for at du reiser kollektivt” og de helt nye “folk først”-brosjyrene. I forrige uke ble det arrangert flere aksjoner rundt om i byen, og det har blitt rapportert om stor interesse for Venstres budskap.

Bilde fra rushtidsaksjon ved Nationaltheateret

Foreløpig er vi en gjeng på 4-5 stykk, men det er alltid hyggelig å være flere. Hvis du har lyst til å delta kan du gå inn på facebookeventen og lese mer. Du kan også bare møte opp på tirsdag. Vi kommer til å være lett synlige med grønne buttons. På rushtidsaksjon deler man ut materiell til de som er på vel til eller fra jobb. Du trenger derfor ikke å ha satt deg inn i politikkområdene for å kunne delta.

Samme dag blir det arrangert morgenaksjon på St. Hanshaugen.

Ønsker du å lære mer om aksjonene Oslo Venstre arrangerer kan du melde deg på aksjonistskoleringen på Venstres hus 13. mars eller 18. april fra 18.00-20.00. Påmelding skjer på e-post til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**