4,6 på Østre Toten = Ketil på Tinget!

Resultatet i Østre Toten viser at Venstre fikk 4.6% av stemmene. Det gir en oppgang på 1.5 fra forrige Stortingsvalg – i tråd med Venstres oppgang sentralt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Den nye grønne vogna til Østre Toten Venstre har preget de siste lørdagene i Lena sentrum, hvor lokallaget har delt ut nærmere 400 epler, som et svar på Arbeiderpartiet sine roser og Høyre sine “andre boller”.

På stand har innbyggerne vært opptatt av lokale saker i like stor grad som sentrale. “Jeg opplevde å få mange positive tilbakemeldinger på Venstres behandling av lokalpolitiske saker i kommunen vår. Beskrivelser som troverdige, kunnskapsrike, tydelige og at vi er godt forberedt på saker vi behandler – mye takket være de som representerer god Venstre politikk i kommunestyret og utvalg i kommunen. Dette tar vi selvsagt til oss og gleder oss til kommunevalget om 2 år.” Sa Lene Melbye, leder i Østre Toten Venstre, etter at det endelige valgresultatet var klart i dag. Med en fremgang på 1,5 prosentpoeng er Østre Toten fortsatt den tredje største Venstre-kommunen i Oppland.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**