Møt Odd Einar Dørum på Evje 23. juli

Odd Einar Dørum, tidligere samferdsels- og justisminister, mangeårig stortingsrepresentant og partileder i Venstre, holder foredrag på sommerfest i Evje og Hornnes Venstre ved Furuly onsdag 23. juli kl 1700.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Odd Einar Dørum på Lista 2

Foto: Jan Kløvstad

Dørum er kjent som en av landets mest respektere politikere gjennom flere tiår, et engasjert og engasjerende menneske respektert av alle, både tilhengere og politiske motstandere.
Styremedlemmene Cato Christensen, Cecilie Kyllingstad og Jan A. Haagensen i Evje og Hornnes Venstre lover jordbær og kaker til alle som kommer. Det politiske hageseminaret ved Furuly er åpent for alle, både de som har bestemt seg for å stemme Venstre og alle andre som er interesserte i politikk. — Vi skal både lytte til Odd Einar Dørum og sørge for å gi signaler til ham og Venstres stortingsgruppe om viktige saker for både Venstre lokalt og for hele Setesdal, sier lokallagsleder Cato Christensen.
Sammen med Dørum kommer fylkesleder Torunn Sandvand, fylkessekretær Jan Kløvstad og flere andre fra Venstre rundt om i Agderfylka.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**