Trine Skei Grande kommer til Rissa

Partileder Trine Skei Grande kommer til Rissa onsdag 27. august. Hun vil besøke Hysnes Helsefort og Reins kloster.
-Vi gleder oss stort til å få partilederen på besøk, sier leder i Rissa Venstre Reidar Gullesen. – Det er sannsynligvis første gang en Venstreleder besøker kommunen, så vi har lagt til rette for et program som vi håper blir innholdsrikt og interessant for Trine. Vi ønsker henne hjertelig velkommen til kommunen vår!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Trine Skei Grande.

Foto: Bård Ek.

Trine besøker Hysnes
Trine Skei Grande vil få informasjon om drifta og forskningsprosjektene, og omvisning på Hysnes Helsefort. Rådmann Vigdis Bolås og ordfører Ove Vollan vil orientere om kommunen, og prosjektene som de har spesielt fokus på.

Besøker Reins kloster
På Reins Kloster venter Hans Henrik Horneman som vil fortelle om gårdsdrifta på Klosteret, og om produksjonen av økologisk is og akevitt. Siste året har de også startet økologisk ølproduksjon.
En omvisning på gården, og en orientering om historia knyttet til kongsgården og Klosteret på Rein er det også satt av tid til.

Reidar Gullesen

Siste post på programmet er møte med medlemmene og andre interesserte.
-Vi håper dette blir en minnerik dag for Trine, sier Gullesen, og nå gleder vi oss!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**