Takk for i dag!

Hei! I dag har vært en veldig begivenhetsrik dag. Før vi startet trodde jeg at dette kom til å bli en hard etappe, men sykling på mye E18, og lite syklister til å følge oss. Så feil kan man ta! Da vi møtte opp ved Tvedestrand var stranda fylt med folk: unge, gamle, syklister, politikere, frivillige og til og med varaordføreren fra Tvedestrand! Der fikk jeg vite mer om frivillighetsssentralens arbeid, noe jeg ble mektig imponert over. De hjelper eldre og legger til rette for fysisk aktivitet for hele befolkningen. Vi fikk med oss en gruppe fra Tvedestrand sykkelklubb, som fulgte oss hele veien til Larvik! Videre var vi i Brokelandsheia, der vi traff Gjerstad IL, ordføreren og venstrelaget. Full pott der også! Vi syklet videre til Tangen utenfor Kragerø, der vi møtte Truls som har lagt opp mye av ruten vår, og Eva som er en sporty dame fra Kragerø sykkelklubb. Fikk også honning fra Kragerø fra Venstrelaget der! Vi syklet videre til Brevik, der vi møtte presidenten i Norges Cycleforbund og en haug av unge gutter fra Grenland sykkelklubb! Over ser dere et bilde av meg og dem, når vi har kommet frem til Larvik. Håper alle har en god sommer, det har iallefall jeg :)
Foto: Johannes Bangum

Hei!

Håper alle har en god sommer, det har iallefall jeg 🙂

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**