Abid melder overgang

God morgen! I dag skal vi fortsette vår reise nordover (som vanlig). Reisen går fra rådhuset i Leknes til Stokmarknes. Vi skal gjennom vakker natur, sykle langs snirklete veier og møte mye hyggelige folk! Lødingen sykkelklubb bor 150 kilometer unna Leknes. Derfor tenkte de det var beste å overnatte i Leknes for å slå følge med oss i dag. Fantastisk at noen gidder å bruke så mye tid på oss :) Det er så fantastisk at Abid faktisk meldte overgang fra sykkellaget Venstre til Lødingen sykkelklubb. Han fikk raskt på seg en blå trøye, og sykle nå glad og fornøyd bortover mot Vesterålen.
Foto: Johannes Bangum

Lødingen sykkelklubb bor 150 kilometer unna Leknes. Derfor tenkte de det var beste å overnatte i Leknes for å slå følge med oss i dag. Fantastisk at noen gidder å bruke så mye tid på oss 🙂 Det er så fantastisk at Abid faktisk meldte overgang fra sykkellaget Venstre til Lødingen sykkelklubb. Han fikk raskt på seg en blå trøye, og sykle nå glad og fornøyd bortover mot Vesterålen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**