Batteriene lades

I dag er det flere batterier som har blitt ladet. Mitt eget: etter 16 dager med sammenhengende sykling har vi endelig en fridag. Denne finner sted i Tromsø, på en dag hvor Ishavsbyen har 16 varmegrader i lufte og null skyer på himmelen. Jeg har møtt Jonas Stein, finansbyråd i Tromsø, for å prate om grønn utvikling i romsø, men ellers har dagen bestått av å nyte været og spise mat på hotellrommet. I kveld er vi også på en grilling med Tromsø Venstre. Den såkalte bymarka ligger rett ved byen, og der fant vi en gapahuk vi kunne grille ved. Ellers trengte bilen også lading, men det gjør den jo hver dag... :-) God Sommer!
Foto: Johannes Bangum

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Denne finner sted i Tromsø, på en dag hvor Ishavsbyen har 16 varmegrader i lufte og null skyer på himmelen. Jeg har møtt Jonas Stein, finansbyråd i Tromsø, for å prate om grønn utvikling i Tromsø. Ellers har dagen bestått av å nyte været og spise mat på hotellrommet. I kveld er vi også på en grilling med Tromsø Venstre. Den såkalte bymarka ligger rett ved byen, og der fant vi en gapahuk vi kunne grille ved.

Ellers trengte bilen også lading, men det gjør den jo hver dag… 🙂

God Sommer!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**