Det har lenge vore hevda frå bransjehald at bensinstasjonane ikkje tenar pengar på bensin/ diesel uansett pris ut til forbrukar.
Dei overlever angiveleg på det dei sel av kioskvarer.
Samstundes er det ein stadig større del av bilane i Norge som går på straum. Desse trenger å stå ei stund lenger for å få fylt opp batteria sine.
Då vert det litt vanskeleg å forstå kvifor ikkje fleire av dagens bensinstasjonar utvidar tilbodet sitt til og å serve desse.
Eg kjenner til berre ein lokalisering i Sogn som har ein liknande stasjon med samlokalisering av stasjon for flytande drivstoff og straum til elbil.
I Aurland, ved verdas lengste tunell, ligg det ein drivstoffstasjon som kan tilby både straum og tradisjonelt drivstoff.
I Aurland har kommunen spelt på lag med dei private initiativtakarane for å få til dette.
Bensinstasjonane ligg alltid lett tilgjengeleg for bilistane, det same kan ein ikkje alltid seie om ladestasjonar for el-bil.
Statoil har teke initiativ og utvida sine drivstoffstasjonar langs deler av Europavegnettet.
Det er sjølvsagt opp til bransjen å gjere denne omlegginga, men Venstre i Sogn og Fjordane ser positivt på å samarbeide gjennom planarbeid og andre offentlege støtteordningar.
Marianne Øren
Lærdal Venstre sin 8. representant til kommunevalet
Sogn og Fjordane Venstre sin 2.kandidat til fylkestingsvalget og