Ledig stilling som politisk rådgiver for bystyregruppen

Bystyregruppen i Bergen Venstre har ledig stilling som politisk rådgiver for bystyregruppen fra 1.januar 2016.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Politisk rådgiver for Venstres bystyregruppe i Bergen skal støtte gruppeledelsen, fraksjonene og den enkelte representant i deres arbeid. Dette innebærer blant annet saksforberedelse til komitémøter og bystyremøter, utarbeidelse av notater til gruppens ulike organer, produksjon av artikler og innlegg for media herunder egne nettsider, og koordinering med partiorganisasjonen lokalt og nasjonalt der dette er nødvendig. Oppgavene innebærer deltagelse i gruppens politiske og strategiske arbeid, herunder politikkutvikling og programarbeid i samarbeid med Bergen Venstre. Politisk rådgiver har overordnet ansvar for kommunikasjon mellom bystyregruppen og offentligheten.

Stillingens varighet er f.o.m. 01.01.2016 t.o.m. 01.11.2019. Stillingen opphører f.o.m. 01.11.2019, med mindre Venstres bystyregruppe ønsker forlengelse. Mellom dette gjelder tre måneders oppsigelsestid.

Arbeidssted for stillingen er Bergen rådhus, men noe reisevirksomhet må påregnes. Arbeidssted kan periodevis flyttes dersom det er nødvendig. Lønns- og arbeidsvilkår, herunder arbeidstid, er avtalt nærmere i kontrakt. Gruppeleder har daglig arbeidsgiveransvar.

Søknadsfrist: 30. november 2015

Opplysninger om stillingen: gruppeleder Idun Bortne tlf 91817839.
Søknad sendes på epost til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**