Maren Hersleth Holsen på 2. plass

Disse fire topper nominasjonslisten til Østfold Venstre, Østfold Venstre

Nominasjonsmøte Østfold Venstre

Østfold Venstre hadde nominasjonsmøte i Sarpsborg lørdag og Eidsberg Venstres Maren Hersleth Holsen (40) vant 2.plassen. Førstekandidaten er Finn-Erik Blakstad (42), varaordfører i Rygge og gründer i mat og opplevelse.

Dette har jeg virkelig tro på, sier Maren Hersleth Holsen. Vi var veldig nærme å få inn en representant ved forrige valg og denne gangen skal vi gjøre det som skal til. Østfoldbenken må styrkes, og det med folk som tør å tale Østfolds sak. Finn-Erik er en uredd og frittalende politiker som utvilsomt vil sette Østfold muligheter på den nasjonale dagsorden.

Østfold må ta del i Oslos vekst å utnytte den unike posisjonen vi har. Da kan vi ikke ha en stortingsbenk som aksepterer at 13,7% av østfoldingene er uføre. Vi må snakke opp Østfold og de flotte kvalitetene vi har. Både med gode byer som gjør at folk kan leve urbane liv med kultur og opplevelser – og bygder og flotte naturområder som gir stort potensiale for spennende næringsutvikling. Da trenger Østfold en representant fra Venstre på Stortinget!

De fire på topp er:

1. Finn-Erik Blakstad, Rygge