Bli frivillig for Venstre

Som frivillig i Venstre får du være med på å spre vårt budskap til velgerne, delta på spennende arrangementer og møte engasjerte mennesker. Du får også mulighet til å påvirke vår politikk og lære mer om våre kampsaker. Som frivillig i Venstre bidrar du til å gjøre en forskjell for deg selv, for fellesskapet og for miljøet. Sammen tar vi Norge framover.

Hvis du vil bli frivillig i Venstre, er det enkelt og trygt å registrere deg her. Du kan velge hvor mye tid og ressurser du vil bruke, og hva slags oppgaver du vil gjøre. Du kan for eksempel dele ut brosjyrer, ringe velgere, skrive innlegg, arrangere møter eller delta på stand. Uansett hva du velger, vil du få god opplæring og støtte fra våre erfarne frivillige.

Venstre har et mål om å øke vår oppslutning og øke antall folkevalgte i bystyret og i alle kommuner og bydeler. Til det trenger vi din hjelp! Med mange gode målinger bak oss har vi et fantastisk utgangspunkt, men vi må klare å stå løpet ut og være synlige, imøtekommende og tydelige helt fram til valgdagen. Dette klarer vi ikke uten våre fantastiske frivillige! Vil du bli en av dem? Registrer deg som frivillig i Venstre i dag!

Bli frivillig for Venstre