Venstres Sommerkampanje 2021

Bli med på sommerens morsomste aktivitet!

I sommer trenger vi DIN hjelp til å gjøre Venstre synlig der du er. Bli med og del ut brosjyrer i postkasser og på stands der du befinner deg i sommer. I tillegg kan du bidra med å utstyre deg selv, hjemmet ditt eller kjøretøyet ditt (om det er sykkel, bil, rullestol, sparkesykkel, bobil eller båt spiller ingen rolle for oss) med valgkampeffekter og gjøre Venstre synlig der du er!

Om du pynter hjemme eller tar Venstre med på ferie – her er det kun fantasien som setter grenser. Kanskje får du flere samtaler med naboer og venner om Venstre etterpå?

Kampanjen varer fra 26. juni – 31. juli, 2021.

Ved å legge ut bilder i sosiale medier så kan du i tillegg vinne flotte premier!

Hva kan du få?

Få et gavekort på kr 300,– på materiell i Venstres nettbutikk ved å dele ut brosjyrer i postkassene der du er. Da får du automatisk 200 brosjyrer tilsendt sammen med bestillingen din. Vi vil gjerne at du melder deg på innen 1. juli.

Gavekortet må benyttes innen utgangen av juli, 2021. Du betaler selv frakt for pakken.

Ingen aktiviteter uten uhøytidelige konkurranser!!

Hvordan delta i konkurransen i juli:

Hva kan du vinne?

Vi trenger å se bilder av andre enn statsråder på tur i sommer! Vi vil se bilder av så mange medlemmer, bosteder og doninger som mulig – enten det er på ferie eller hjemme.

Derfor premierer vi også raust i sommer!

Vi premierer i mange kategorier – her er et knippe:

Beste sommerbilde, beste sommerfilm (maks 10 sekunder), best på universell utforming, feteste sykkel, feteste bil og åpen klasse for kjøretøy, råeste rekkehus/terrasse, råeste balkong, råeste hage, mest synlige valgkampaktivist, mest synlig på ferie, stiligste hjemmekontor, Guris # 1 fan.

Her er noen forslag til hva du kan gjøre:

Hagepakken: Gjør egen bolig klar til valgkamp!

Bil-/sykkelpakken: Gjør kjøretøyet ditt klar til valgkamp!

Gjør deg selv klar til valgkamp – vær synlig!

Ta med Venstre på ferie!

Bli med i GURIs fanklubb og vis din støtte!

Gjør hjemmekontoret klart til valgkamp!

Praktisk info om Venstres nettbutikk

Venstres nettbutikk finner du her venstre.no/nettbutikk

Vi anbefaler at du bruker en datamaskin (pc/mac) når du bestiller i nettbutikken.