Lokalpolitisk nettverk 6. – 7. september på Kviknes Hotel i Balestrand

Lokallaga i Sogn og Fjordane Venstre vert invitert til å delta på Lokalpolitisk nettverk som arrangerast saman med Hordaland Venstre i Balestrand laurdag 6. til søndag 7. september. Hovudtema: Miljø og verdiskaping

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Balestrand

Foto: Marta Kvikne

Lokalpolitisk nettverk er ei skulerings- og nettverkssamling for dei som vil vere aktive i valkampen på lokallags- og fylkeslagsnivå i Venstre. Stortingsrepresentantene Terje Breivik og Sveinung Rotevatn kjem. Det samme gjer generalsekretær i Venstre, Trond Enger og fylkesstyra i Sogn og Fjordane og Hordaland.

Vi håpar at alle lokallag klarer å sende minst éin deltaker!

Tid: Lardag 6. september og søndag 7. september
Sted: Kviknes Hotel, Balestrand

Program:

Detaljert program kjem etter kvart. Politisk kjemdenne samlinga til å ha særleg fokus på miljø og verdiskaping/næringspolitikk lokalt og nasjonalt. Ellers vil temaer som listestilling, nettsider og medlemsarkiv takast opp. Førebels er tidsramma at samlinga startar med lunsj rundt kl. 12:00 laurdag og vert avslutta rundt 15:30 søndag. Laurdag kveld vert det middag og sosialt samvere med høve til ein svingom på dansegolvet.

Påmelding
skjer til fylkessekretæren på [email protected] og fristen er 25. august. Send inn namn på deltakar og om det skal vere med overnatting i enkeltrom/dobbeltrom, dagpakkar.

Deltakaravgift
Kr 500,- pr deltakar uavhengig av overnatting eller ikkje.

Velkommen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**