Sesselja stiller til nettmøte for Venstre

Tirsdag kan du stille spørsmål om Venstres familiepolitikk hos Babyverden. Vår andrekandidat, Sesselja Bigseth, er valgt ut til å svare for Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Nettstedet Babyverden har invitert de politiske partiene til nettmøte om familiepolitikk. Ettersom det er lokalvalg, har Venstre valgt å la en lokalpolitiker representere dem, og Sesselja er bedt om å stille for Venstre i denne sammenheng.

— Siden det er lokalvalg ønsket vi å gi oppdraget til en lokalpolitiker i Akershus: Sesselja Bigseth. For Venstre er det viktig å bruke noen som har god kjennskap til politikken vår, samt at hun som nybakt mamma kanskje kan se en del problemstillinger fra samme ståsted som de som spør via Babyverden, sier informasjonssjef i Venstre, Steinar Haugsvær.

Sesselja Bigseth

KrF, FrP, Ap og Høyre har allerede vært ute, og 6. september er det Venstres tur i ilden. Men allerede nå kan man legge inn spørsmål om det er noe man lurer på, så vil du stille Venstre og Sesselja til veggs, har dere nå sjansen.

Send inn spørsmålene deres her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**