Jeg vil bidra som Venstreaktivist

Takk for alt du gjør for Venstre. Og for demokratiet. Det er viktig.

I en tid der demokratiet er under press er det viktig at vi alle bidrar til et godt offentlig ordskifte slik at demokratiets hjørnestein, valget, gjennomføres på en god måte. Vi vet at avstanden mellom parti og folk blir mindre når vi møter hverandre og snakker sammen. Demokratiet handler i siste instans om å snakke sammen. I et liberalt og mangfoldig samfunn respekterer folk hverandre. Å snakke sammen er i hjertet av dette.

Takk for at du snakker med folk du kjenner om hvordan alt starter i skolen og Venstre. Vi håper du snakker med venner, familie, kolleger, naboer og andre du treffer. Mange er opptatt av skolen og har egne historier fra sin tid på skolen, barn eller barnebarn i skolen.

Under finner du forskjellige ressurser du kan bruke, enten du vil ha en brosjyre å gi folk, eller ha på deg en t-skjorte for å vise frem hva du stemmer, organisere dørbank eller invitere venner og kjente til kaffe med en Venstrepolitiker. Ta gjerne kontakt med ditt lokallag for å fortelle om hvordan du bidrar. Vi er glad for alt du gjør!