Inspirerende medlemsmøte

Med entusiasme smittet stortingsrepresentant og nestleder i Transport og Kommunikasjonskomitéen Borghild Tenden de tilstedeværende Venstremedlemmer på Hønefoss med valgkampvirus. Etter dette møtet med ideer og ivér står man bedre rustet til arbeidet som venter i dette lokale valgkampår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Borghild Tenden på medlemsmøte i Hønefoss

Foto: Roar Olsen

Det var interesserte tilhørere og en glad og blid Borghild Tenden som mandag 12. februar gjestet Venstres lokale aktører i Hønefoss Næringshage. Medlemsmøtet skulle være en inspirator for det videre arbeid som nå i disse dager har startet for Ringerike Venstre med tanke på det kommende kommune og fylkestingsvalg.
Borghild Tenden fortalte om hennes streben etter å komme inn som representant på Stortinget. Hennes målrettede arbeid både internt og ikke minst mediaoppmerksomhetsjobben som hun gjorde da hun stilte til valg første gang.
Borghild Tenden fortalte også om de fire hovedsaker: Miljø, småbedrifter, sosialt ansvar og skole.
Under spørsmålsrunden var det mange gode og spennende saker som ble tatt opp, både til diskusjon og spørsmål som ble tatt med inn til Stortinget for videre besvarelse.

Før kveldens medlemsmøte var Borghild Tenden på befaring på RV-35, nærmere bestemt Ramsrudhellinga. Førstekandidat Helge Stiksrud, leder Olav Relling og sekretær Roar Olsen var med på denne befaringen. En svingete og humpete befaring som langsomt beveget seg trafikalt mot Veme.
Befaringen endte opp med SPØRSMÅL TIL SAMFERDSELSMINISTEREN: (se egen sak på våre sider)
Vil samferdselsministeren sørge for at planprosessen for denne ulykkesbelastede strekningen får første prioritet i Vegvesenet region sør, slik at byggestart kan komme i gang raskt og etter opprinnelig plan?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**