Sangeeta Dhawan utsending til Venstres landsmøte

Til helga avholder Venstre sitt landsmøte i Bergen. Sangeeta Dhawan fra Sola Venstre er en av Rogaland Venstres utsendinger til landsmøtet

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Sangeeta Dhawan ser fram til et spennende landsmøte i Bergen. Der skal Venstre vedta nytt prinsipprogram, og partiet skal også behandle et skolepolitisk manifest. — Prinsipprogrammet blir et viktig dokument for partiet, sier hun.

Programmet markerer Venstre som et liberalt parti med sosialt ansvar. I programmet pekes det på en rekke liberale utfordringer de kommende åra. Kampen for miljøet er en viktig liberal sak. Verdighet for dem som har behov for samfunnets hjelp er også blant utfordringene programmet tar opp. Sangeeta Dhawan håper at Rogaland Venstres forslag om en reform av den psykiatriske helsetjenesten blir vedtatt.

Det skolepolitiske manifestet legger i stor grad vekt på at samfunnet må ta anvar for skolen. Respekt for kunnskap og kunnskapsformidlerne er en viktig del av dette. Skolen må gi et godt tilbud til alle.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**