Våre toppkandidater

Her finner du informasjon om Sandnes Venstres toppkandidater ved høstens valg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Tove Frantzen

Tove Frantzen (45) er 1. kandidat. Hun jobber til daglig som lærer ved Smeaheia skole. Tove har vært medlem av bystyret og utvalg for byutvikling de to siste periodene. De fire siste årene har hun også vært medlem av kommuneplankomiteen. Fra 2001 har hun vært gruppeleder for Venstre sin bystyregruppe. Tove engasjerer seg i det meste, og er spesielt opptatt av miljø, byutvikling, kultur og næringspolitikk.

Last ned bilde av Tove Frantzen her >>

Knut O. Eldhuset

Knut Olaf Eldhuset (52) er 2 kandidat. Han arbeider som advokat med bred praksis fra barnevern og innvandrersaker. Knut Olaf sitter i dag i bystyret og i utvalg for Kultur og Oppvekst. Integreringsarbeid for flyktninger og skolens rammevilkår er viktige saker for Knut Olaf.

Last ned bilde av Knut O Eldhuset her >>

Vidar Grundetjern

Vidar Grundetjern (48) er 3. kandidat. Han jobber som datasjef i Norsk Kennel Klub. Vidar er i dag varamedlem i bystyret og i utvalg for byutvikling. Med lang ledererfaring fra frivillige organisasjoner er Vidar meget opptatt av vilkårene til disse i kommunen. Sammen med gode oppvekst- og bomiljø er dette saker som Vidar vil "sloss" for.

Last ned bilde av Vidar Grundetjern her >>

Ved bruk av bildene, krediter Vidar Grundetjern