Sagene Venstre lanser BU-lederkandidat!

Sagene Venstre lanserer sin førstekandidat i bydelen Inge Carlén som arvtager for Tone Tellevik Dahl som leder av Sagene bydelsutvalg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Pressemelding fra Sagene Venstre:

– Lanserer Inge Carlén som lederkandidat til BU

Sagene Venstre forventer en økt oppslutning ved det nært forestående valg, og sammen med H og FrP håper vi på et borgerlig flertall i Sagene bydelsutvalg neste periode. Sagene Venstre ønsker derfor å lansere vår listetopp Inge Carlén som BU-lederkandidat i et borgerlig bydelsutvalg.

Inge Carlén, med sin lange fartstid innen politikk og organisasjon og brennende engasjement for bydelen, vil være et naturlig valg som leder. Han har vært 1. vara til BU siden forrige valg, og har møtt fast siden sommeren 2006. Han er 32 år og har bodd i Sagene bydel siden 1997, og kjenner bydelen svært godt.

-Vi er optimistiske med tanke på valgresultatet for Venstre i Sagene bydel, og håper på et borgerlig flertall med et sterkt Venstre. Vi vil være en garantist i BU for å få gjort noe med Sagene bydels vanskelige økonomiske situasjon.

For ytterligere kommentarer:
* Guro Svenkerud Fresvik, bydelslagsleder og 2. kandidat for Sagene Venstre, telefon 95936860
* Inge Carlén, 1. kandidat for Sagene Venstre, telefon 92414010

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**