Kjære velger

Nå er det opp til deg. Nå er det du som skal avgjøre hvem som skal styre kommunen vår og hvilke saker som skal være viktige de neste fire årene. Valget er ditt! Valgkampen er over, og vi i Venstre har først og fremst ført en valgkamp om lokale saker fordi det er et lokalt valg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Venstre er opptatt av gode og trygge oppvekstvilkår for barna våre. Vi vil ha barnehager som foreldrene kan stole på er et godt sted barna skal være. Derfor ønsker vi ny barnehage også i Hovsherad. Vi ønsker et godt innhold i skolene våre. Vi ønsker å styrke ressursene til skolen, spesielt med tanke på de elevene som trenger det mest.
Vi ønsker nye innbyggere velkommen til vår vakre kommune.

Vi vil ha et godt og variert kultur og fritidstilbud i tillegg til jobb og nok barnehageplasser. Vi vil også jobbe for et bedre tilbud når det gjelder tog/buss.

Dette er bare noen få eksempler fra vårt program. Du kan lese hele programmet et annet sted på vår nettside
Vi skal love deg at vi hver dag de neste fire årene skal jobbe for å få gjennomslag for de sosialliberale verdiene og våre lokale enkeltsaker.

Ta gjerne kontakt også etter valget. Spør hvor sakene blir av hvis du synes det blir stille Men mandag gjelder det. Det gjelder å stemme Venstre, spør du meg!

Dersom du fremdeles er i tvil. Ring meg gjerne direkte på 51402170. Jeg svarer gjerne på spørsmål.

Godt valg og bruk stemmeretten!

Borgny Eik
1. kandidat Venstres liste i Lund